Subject: FW: Täpsustav päring teabenõude kohta
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 24 Apr 2025 09:07:31 +0300

From: Aleksander Laus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 7:24 PM
To: Margit Rei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Täpsustav päring teabenõude kohta

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Edastame uuendatud teabenõude.

Lugupidamisega

Aleksander Laus

58309000

Kontakt Margit Rei (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval K, 23. aprill 2025 kell 14:18:

Tere.

Justiits-ja Digiministeeriumi DHS-is ja avalikus dokumendiregistris on 
23.02.2023 registreeritud kiri viitega 15-1/424-2

Palun täpsustada, kas on mõeldud selle viitega kirja.

Antud kirja sobivusel palun teha uus teabenõue kirja väljastamiseks.

Margit Rei
Dokumendihalduse peaspetsialist
Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond

Telefon: +372 591 57795
www.rtk.ee <https://www.rtk.ee>
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Aleksander Laus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 2:02 PM
To: Margit Rei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Täpsustav päring teabenõude kohta

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Meie pöördumise tingis Rapla kohtutäituri  Õnne Pajur viide ( mis sisaldus 
täituri otsuses) jutiitsministeeriumi kirjale, millisele ta tugines oma 
tegevuse õigustamisel. Esitame alljärgnevalt väljavõtte kohtutäituri 
otsusest :

  Täitemenetluses, kus on korraga sundtäitmisel nii täitemenetlusele 
eelnenud perioodi jooksul kogunenud võlgnevus kui ka lapse perioodiline 
elatise nõue, tuleb arvestada eranditult kogu TMS § 132 regulatsiooniga 
(Justiitsministeeriumi 23.02.2023 kiri 16-1/424-2)  . Rohkem meil mingeid 
täpsustusi teha ei ole võimalik. Peale Teie kirja saamist pöördusime 
kohtutäituri poole palvega see kiri meile edastada, mille peale vastas 
kohtutäitur, et see kiri on vabalt saadaval Justiits-ja Digiministeeriumi 
avalikus dokumendiregistris,  ega saatnud meile palutud kirja.

Edastame kohtutäituri vastuse meie pöördumisele käesoleva kirja manusena. 
Ehk aitab see Teil viidatud kirja dokumendiregistris leida.

Meil ei ole  Justiits-ja Digiministeeriumi dokumendiregistrist õnnestunud 
seda kirja leida. Palun proovige Teie seda  ja Justiits-ja Digiministeeriumi 
avalikust dokumendiregistrist leida saatke siis kiri meile.

Lugupidamisega

Aleksander Laus

Üigusabikeskus MTÜ

tel. 58309000

Kontakt Margit Rei (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval T, 22. aprill 2025 kell 14:58:

Tere.

Justiits-ja Digiministeerium sai 22.04.2025 teilt teabenõude kirja 
väljastamise kohta (lisatud manusesse).

Palun täpsustage Justiits-ja Digiministeeriumi  kirja numbrit.  Praegu teie 
poolt viidatud numbriga kirja Justiits-ja Digiministeeriumi DHSis ei leidu.

Margit Rei
Dokumendihalduse peaspetsialist
Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond

Telefon: +372 591 57795
 <https://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

-- 

Lugupidamisega

Aleksander Laus

jurist

tel. 58309000

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

-- 

Lugupidamisega

Aleksander Laus

jurist

tel. 58309000

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.